PRZESYŁKA
Od momentu złożenia zamówienia i zaksięgowania wpłaty w przeciągu 2-5 dni roboczych wysyłamy do Ciebie paczkę pod podany adres. Czas oczekiwania może być krótszy lub dłuższy, o czym Cię poinformujemy. Jeżeli któraś z prac ma dłuższy czas realizacji (ze względu na proces jej tworzenia lub tymczasową nieobecność pracy w Sztukach), dodajemy taką informację na stronie produktu. Zostaniesz też o tym poinformowany/a po złożeniu zamówienia. Po wysłaniu paczki, otrzymasz potwierdzenie nadania przesyłki.
OPAKOWANIA
Nasze przesyłki pakujemy w karton, który nadaje się do recyklingu. Stosujemy ekologiczne, papierowe taśmy, których nie trzeba odklejać przed wrzuceniem do pojemnika na odpady. Staramyy się zużywać jak najmniej materiału do pakowania. Często ponownie używamy folii i kartonu (np. wysyłamy prace w paczkach w których otrzymaliśmy je od ramiarzy). Ograniczamy użycie plastiku do absolutnego minimum. Zależy nam na tym, żeby nie generować niepotrzebnych śmieci.
KOSZTY DOSTAWY
Koszty dostawy zależą od wielkości i wagi pracy. Wahają się od 15 do 60 zł za przesyłkę w granicach kraju. Przy składaniu zamówienia widoczna będzie opłata za przesyłkę. Paczki wysyłamy kurierem DPD, DHL, UPS lub FedEx. Paczki są zawsze ubezpieczone na wypadek ich zniszczenia w trakcie transportu. W przypadku otrzymania zniszczonego produktu, prosimy o pilny kontakt. Im szybciej zgłosimy przewoźnikowi uszkodzenie pracy, tym łatwiej będziemy mogli odzyskać pieniądze za zniszczoną przesyłkę. Po uzyskaniu zwrotu od firmy kurierskiej, pieniądze zostaną Ci niezwłocznie zwrócone.
PRZESYŁKI ZAGRANICZNE
Realizujemy też przesyłki zagraniczne. Na razie wysyłamy do Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Australii, Turcji, Norwegii i Japonii. Jeżeli nie ma na tej liście Twojego kraju, napisz pod adres sklep@sztuki.waw.pl wiadomość z informacją jaki produkt i gdzie chciałbyś/chciałabyś wysłać. Znajdziemy najlepszy możliwy sposób na dostarczenie pracy do Twojej lokalizacji.
ZWROTY
Klient, który zawarł umowę na odległość, tj. dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 14 dni odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży składając nam oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone pisemnie na adres: Sztuki, ul Chmielna 12, 00-020 Warszawa lub mailowo na adres: sklep@sztuki.waw.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić do nas towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Koszty przesyłki zwrotu pokrywa Klient. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu. Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru do konsumenta. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwroty nie dotyczą zamówień międzynarodowych.
ODBIÓR OSOBISTY
Zachęcamy do odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym. Ta metoda jest bezpieczniejsza dla prac, szczególnie tych oprawionych w szkło. Prace można odebrać niemal od razu po złożeniu zamówienia. Odbiór osobisty nie generuje odpadów z opakowania przeznaczonego do transportu. Zamówienia można odebrać w sklepie przy ul. Chmielnej 12. Jesteśmy otwarci od wtorku do soboty od 14 do 19. Jeżeli te godziny są dla Ciebie kłopotliwe, napisz pod adres sklep@sztuki.waw.pl. Możemy ustalić indywidualny termin odbioru prac. Poinformujemy Cię kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru.